Vilken härlig fredag!

Vilken härlig fredag! Först skolan ,kanske inte så härligt men jag slutade vid lunch så, sen klockan halv fyra åkte jag,calle , mathias,marcus och mikael tilll folkets hus och körde multikamp (jh fyllde hundra år) Det var sexton lag där ink hos med fem stycken i varje lag och så var det typ sju grenar. Det fanns blandannat sumobrottning då fick alla vi stryk förutom jag men  jag mötte  en tjej;) Vi körde wii mot något lag och då fick vi välja ut en i laget och det blev jag eftersomjag har wii och gissa vem som vann...........:P Fast det var bara två grenar och sen hadde vi as kul på storsjöbadet ocksåMen tack killar för en jätte härlig dag och det var tack vara er vi kom så bra:D


Kommentarer
Postat av: Sara.

Ha en jätte trevlig kväll:)

2008-11-15 @ 21:45:14
URL: http://gaddii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0